Wednesday, July 15, 2009

.:x tAu naK tuLis aPa:.

hurmm..rasanyer da lama gla x menconteng sesuatu kat blog aku ni..da penuh ngn kulat2 n memacam lg la..huhu..ermm, lately..byk la plak mslh dtg pd ku..myb ujian dr yg ESA..tp apa pun, sumanyer da makin better..hope aku dpt teruskan hidup spt biasa, spt apa yg aku rancngkan..but we never know, coz DIA yg menentukan..tp kalau bleh ok la hendaknya..

actly, tonite mmg xde idea langsung nk conteng2 apa..sb otak da berkarat, lama sngt terperap kt umah..haha, tp yg penting aku rindu teman2 ku..xpe..nant aku g melawat korg k..

lagi..x tau r nk tulis apa..coz nothing special was done by me setakat ni..yg penting aku bisan..n x sabar nk buat smthg yg boleh proud kan diriku n keluarga ku..huhu..dan juga cari keje baru..

k la..next time aku conteng lagi..k

5 comments:

diyadeary said...

ko dah ada internet?

diyadeary said...

ko dah ada internet?

Dot3 said...

"yg penting aku bisan?"....
lawak seyh typo ko....ehehe

marinata said...

uikss..lame x update..
siyes brabuk..hehe..
hampir sebulan suda..wow! hehe..
slmat kmbali mmbloging..hue~

asrulnizam said...

diya: cc sudey..hehe

dot3: nk cepat dowh..x perasan ada salah..

marina: hrp2 la..