Tuesday, October 6, 2009

.: baCe jEr :.

eRmm..da lama rasanyer aku menyepikan diri dgn kemudahan teknologi ini..sorry la yer, dok umah menjadikan aku malas nk fokus benda2 ni...hehe..

tp sbnrnyer rindu nk baca entry2 dr rakan2 yg setia dgn blog masing2..wlpun diorg2 ni sbnrnyer cbuk dgn kerja/hal2 masing..tp still luangkan masa update citer2 diorg..

so drp biarkan ia berhabuk terlalu lama, meh la aku update ckit tentang life aku skrg..huhu

actly x byk yg berlaku lately, xcpt aku menghabiskan masa ku kt umah sebulan lebih..n skrg aku kembali aktif seeking a job..huhu..yer la kan xkan nk tanam anggur sampai ke tua..hahaha..so boring2 dok browse keje2 kosong kt ternet, men la fb kejap..cba la jga update n bca blog2 korang..so cmtu la cter nyer..

so kalau sesape nk tolong aku dpatkan keje pun lagi bagus..aku siyes ni..contact2 k..hehe


"jom cari keje..hehe"

n rasanyer belum terlambat kalau aku nk wish "SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN" pd semua yg mngenali ku..maaf yer kalau ada salah silap..adios..

5 comments:

Anonymous said...

sila la anda bela blog anda dgn sebaiknya lepas ni...ahahaha
-dot3 malas sign in-

Anonymous said...

selamat kembali....
=)

ayeen <--syndrome malas sign in kian menular...

-m3- said...

selamat ari raye juge, maaf zahir batin...=)

---> perlu sign in ke? hehe...

-ain- said...

selamat hari raye...maaf zahir batin..smoga dapat keje cepat....

--> yay..aku da sign in da...hehehe

Hilman Nordin said...

selamat hari raya!!

klu berminat ngn offer hari tuh, send resume eh~
=)