Saturday, January 2, 2010

.: I’m fiNaLLy eNgAgEd!! :.

wowowo..mesti korang pelik kan??baru 2-3 hari lepas post pasal belum 'couple'..tiba2 da 'bertunang' dah??haha..jgn salah faham..jangan korang main terjemah jer..maksudnyer akan jadi lain,kalo korang tafsirkan secara terus camtu (bak kata org putih direct translation gitu..)..sbnrnyer aku bukan bertunang, aku cuma telah 'terikat or diikat' oleh sebuah company, bkn sebaliknya..ianya adalah berkaitan dgn kerjaya aku..sama sekali xde kaitan dgn love story or cintan cintun k..hehe

selepas 3-4 kali aku jump2 tukar keje..akhirnya aku da x kan jump lagi..n x boleh suka2 nk jump lgi..pendek citer da jumpa kerjaya yg cerah masa depannya..i guess..cewahhh!! yela kan..aku jump2 keje bkn suka2, tp sebab belum jumpa yg sesuai..hehe, boleh plak cmtu..but dis time different..maybe sb dis cmpny bckground is quite good, n apa yg dia offer cm menarik la jgak..wlpun a little bit differ frm what I’ve learn masa study dulu..tp x pe la..bcoz I trust myself and i’ve always been motivate by the desire to do a good job in whatever position I’m in..and I want to be a successful person in anything i do!! I’allah..

and one more thing... aku rasa da tiba masa tok aku be serius dgn kerjaya aku..da tiba masa aku bina kerjaya aku btol2..x kan nk jump2 lg kan..nant x nampak hasil langsung..ni da masuk tahun baru..da 6 bulan aku main jump2 b4 dis..so stop jumping!!peace… (+_+)

3 comments:

fairuspeng said...

tahniah...
pastikan sampai berkahwin...
jangan bertunang sekerat jalan je..

jago tune tu.. jange sapa ore lain ambik

diyadeary said...

asrul!!
yahooo.. jadi juga!

kawan aku cakap, bonding 3 tahun tu cuma valid if company provide training. if dia x provide training, even ko sign contract, bole diargue. nanti bile kite lepak, ak cerita in detail ok!

eRiN said...

kenapa awak pnyer ayat dalam post ni macam azwan ali. hahahhahah. ala2 artis gituh.


p/s:kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi