Friday, March 19, 2010

.: sUnYi :.

kesunyian mula terkesan..bila mana dulu nyer hidup ini senantiasa dikelilingi rakan dan taulan sbg teman berhibur..namun, semuanya seakan berubah, bila usia menginjak dari sehari ke sehari, bulan ke bulan..semuanyer seolah semakin pudar serinyer..semakin suram gembiranya..namun apa yg berlaku bukannyer kerana mereka sudah tiada disisi..tetapi, dek kekangan masa yg menghalang kami meneruskan tradisi..hehe(ayat poyos gila!!)


sebetulnyer..hari demi hari kesunyian dan kesepian senantiasa menemani ku..mungkin aku masih blum dapat membiasakan diri aku dgn persekitaran baru..dimana ianye seakan2 lain sedikit dgn kebiasaan ku..dan mmg btol aku juga mmpunyai teman seperkerjaan ku..ttp semuanya masih baru, belum ada yg sekepala klau nk dibandingkan dgn MEREKA2 yg sudah lama sebati dlm hidup aku..

dan sejujurnyer..terkadang, ada juga aku terfikir..sampai bila aku harus menyusahkan mereka..mmg kami saling take care each other..tp sampai bila??sekarang semuanyer masih single..maksud aku belum ada yg berumah tangga..masih punyai masa untuk diluangkan bersama..tp masa2 yg mendatang??semua itu harus aku fikirkan!!

mungkin ada btol nyer, bila mana rakan2 dikeliling ku menasihati a.k.a memaksa sebenarnyer..huhu..spya mncari seseorg yg istimewa utk hidup aku..sbgai teman pemangkin tawa dan pengubat duka..tempat melabuhkan kasih dan sayang..

YES!! dats so true..tp siapa insan istimewa itu??siapakah insan yg akan memungkinkan lenyap nyer kesunyian yg aku alami dari diari hidup ini??aku bingung!!

mmg ada yg terkesan dek mata ini..ttp aku tidak tahu sejauh mana kejujuran hati ini terhadapnyer..ini blum lagi soal hatinyer terhadap diriku..aku bkn nyer x nak mencuba..cuma aku seakan fobia untuk mencuba..terkandas sekali cukup meninggalkan kesan yg mendlm dlm hidup aku..risau kalau2 luka lama akan berdarah kmbali tatkala aku mencuba..haishhh!!!

suara sumbang 1: cmon asrul..belive in urself..buat apa yg ko rasakan btol!!dun gve up tanpa mncuba...

suara sumbang 2: x salah mencuba..x kenal maka x cinta!!

hurmm..kuat sokongn mreka terhadap aku..cuma aku yg x yakin dgn diri aku!!so watch out..mampukah aku merealisasikan kehendak aku dan harapan MEREKA2 terhadap diriku..huhu

1 comments:

Unknown said...

baek cbe sblom melepas hee...atleast kte da cbe...
go go abg asrul =p