Saturday, May 8, 2010

.: mOtHerS daY ?? :.

THE MOST BEAUTIFUL PERSON ON THIS EARTH…
OUR BEST CRITIC …
YET OUR STRONGEST SUPPORTER…
"MOTHER"



~~HAPPY MOTHER'S DAY MUMMY~~


kebetulan pg td my mum bru smpai dr kelantan, n aku plak keje hari ni..n aku x sempat wish pun lg mothers day kt my mum..so blik dr keje td singgah secrect recipe beli kek..tahun ni, aku celebrate mothers day dgn membelikan kek jer tok my mum..hehe, sorry..!!

n actually ada peristiwa kelakar berlaku masa beli kek td, disebabkan word "IBU3" yg tertulis kt kek tu..walaupun staf kedai tu hanya berbisik sesama sndri bila baca apa yg aku request tok tulis kt kek tu..tp dr riak wajah diorg, aku paham sngt..mesti diorg pkir "IBU3" tu -->budak ni mesti bapak dia kahwin 4..haha..mmg x la cik adik oii..!! "IBU3" tu aku tulis sb my aunty and my cousin dtg sekali ngn my mum dr kelantan..so ada extra 2 ibu kt umah + my sis yg jga seorg ibu..then jd la "IBU3"..kira 1 kek celebrate tok 4 org sekali gus..huhu..bapak kedekut aku.. =p

ape pun..hepy mothers day aku ucapkan tok semua ibu2 yg ada diluar sana..hargai lah jasa dan pengorbanan mereka..tunjukkan lah penghargaan anda terhadap mereka, walau dlm apa cara sekalipun..sebagai tanda penghargaan anda terhadap mereka.. =)

2 comments:

diyadeary said...

HAHAHAHAAAAAA.... macam musang berjanggut lak!!


ape lagi asrul, cari calon isteri dengan berlakon jadi orang susah, cari calon dengan asingkan beras, bawang, kacang, cili.. hehee...

asrulnizam said...

haha..2-3 kali aku baca komen ko then baru paham apa maksud di sebaliknyer..haha

xnk cri lg..fokus kerjaya dulu..nk berjaya aite??chayok dhiya..hehe