Friday, June 11, 2010

.: aKu bUkaN aKu :.

yeah..aku bukan aku..dalam lain, luar lain..hurmmm....

hipokrit kah aku..??kdg2 bila pkir..jenis yg mcm mana diri kita sbnrnyer..??siapa diri kita sebenarnyer..??kdg2 terasa yg diri ini bkn diri yg sebenarnye..tp seorg yg pretend to be a perfect person..pretend to be good at all things..n ada jgak tyme aku keliru ngn kehendak aku sndiri..conflict of interest and sometyme conflict of identity..hurmm, bahaya tu..aku sendiri x mengerti akan diri ini..kdg2 penat kepala memikirkan, apa yg cuba aku dapatkn mahupun pamerkan..

kdg2, marah dgn diri sndri..tp x guna kalo setakat marah pd diri sndri, ttp hakikatnyer tiada apa yg berubah..huh..

p/s: my life is so stressful at this tyme..juz ignore above post..muahaha

2 comments:

-m3- said...

back to basic..

asrulnizam said...

hurm..i'll try..

thnx jnr.. =)