Saturday, July 17, 2010

.: aKu maSiH diSiNi :.

..if korang masih ingat from the previous post, aku ada mengomel pasal kerja aku skrg..yg tidak keterbiasaan diri ini dgn working on shift, and aku cuba sebaiknyer untuk meng'adapt'kan diri ini dgn suasana baru ni..

and u guys guess wut..???

7 months already..!!hehe, and i'm still here..and da confirm pun as a permanent staff..alhamdulilah, huhu, dasyatkan..dgn permulaan yg nekad nk cari keje lain sb x seswai dgn keje shift wlpun sangt suka ngn environment keje n colleague yg sempoi2 suma..but i made it until now..



mungkin disini punca rezeki aku, then siapalah aku untuk menidakkan nyer..walau apa pun perancangan diatur, hanya DIA yg menentukan segalanyer..kita sbgai umatnyer, terpaksa la akur dgn kehendak nyer..

4 comments:

fairuspeng said...

mungkin itu yang terbaik...

uh.. dunai ini sungguh terasa penat.. kerja.. kerja je kan...

eRiN said...

congratulation dear! i like man who work in odd hour!! ahahahhaha

asrulnizam said...

peng: kan..keje3, xde bnda lain ke ygbest ckit..huhu


erin: thanx..!!i noe sape yg u mksudkn..hehe

fairuspeng said...

sekali sekala bawa la diri.. bercuti jauh-jauh... tenangkan diri...

satu la nak pesan..huahua.. diri sendiri pun tak buat.... manfaatkan masa bujang sebaiknya... nanti kawen menyesal.. tak manfaatkan masa bujang sebaiknya... ini masa untuk merehatkan diri.. keja dan berhibur.. jom pergi pulau perhentiah.. huhu