Sunday, October 10, 2010

.: my 1o0 tH poSt oN tEn.tEn.tEn :.

..hari ni semua orang sibuk2 nk buat sesuatu sempena tarikh keramat TEN.TEN.TEN, mcm2 idea dikeluarkan semata2 untuk mengambil berkat tarikh keramat ni la konon nyer..hehe @_@

pikir punya pikir, xde idea gila yg come out kt kepala aku untuk turut serta menyumbangkan aktiviti sempena tarikh keramat ni..apa yg terfikir, nk basuh bju (da byk yg terlonggok..!!hehe =D) & nk update blog..mybe dgn update blog aku ni, dapat la aku tinggalkan sesuatu untuk tarikh 10.10.10 ni..

actly xde apa yg menarik untuk aku kongsikan..sekadar mengisi masa yg terluang, sementara nk g kerja..hehe, bak kata org, tarikh da cantik..xde ke sesuatu yg terbaik untuk dicalit??..to be honest, NOTHING..!!apa yg boleh dikongsikan..

PERIBADI:

-masih belum memiliki/dimiliki, except setia menyayangi my BLACK WARRIOR..hehe, dialah yg menjadi jantung hati aku buat masa ini..huhu, masih lagi berlandaskn prinsip FAMILY come FIRST..!!(awas statement, confirm ada gurls yg x puas hati..), masih belum faham dgn karenah POMPUAN jual mahal..!! put a side first hal2 tentang LURVE..cuba menjadi anak yg baik & soleh..iállah

KERJAYA:

-alhamdulilah sudah mampu berdiri dikaki sendiri..wlpun pd permulaan nyer yg agak lemau, namun setelah mencuba menyesuaikan diri sebaiknyer; aku masih mampu tersenyum..sedangkan rakan2 masih ada yg berperang mndapatkan pekerjaan terbaik buat diri mereka, namun aku mampu menghembuskan nafas lega..apa2 pun aku tetap mendoakan yg terbaik untuk mereka..!! =)

BUSINESS:

-apa yg pasti x ramai yg tahu, aku punyai business sendiri..mungkin yg rapat dgn ku sudah sedia maklum ttng hal ini..alhamdulilah, so far so gud..wlpun perjalanan nyer a bit slow (marketing x mantap lagi..!!hehe), aku sedang berusaha untuk membuka butik nyer x lama lagi..(NANTIKAN & DOAKAN..!!)


aPa2 pUn..



p/s: sedar x sedar..ini merupakan post yg ke 100 blog aku..OMG, perkara yg x pernah dirancang..hanya menyedarinyer setelah cuba manage this post sb tadi x sempat habiskan content post ini..neway, at last ada juga rupanyer perkara yg bermakna dlm hidup aku berjaya dicoretkan pd tarikh keramat ini..!!<--terus tukar tajuk dia..hehe; well done to ME..hehe =p

6 comments:

satu H empat N said...

well...telling u d truth...i've nothing to do/write on 10.10.10 gak...haha...
kind of boring gak..
anyway....all d best in ur life n ur business :)

marinata said...

k.hannan kte pon same..hahaha
all the best tuk abg asrul!
Butik ade jual bju pompuan x? Hehe

asrulnizam said...

hannan: huhu,thnx..

marina: tq..nk tau kna wait n see..hehe, iállah ada.. =)

satu H empat N said...

marina: kannnn.... hehe

asrul: eyh aku tataw apa background business ko...i tot benda lain.....
nt citer lagi...haha

cerimanis said...

wow de business skang~~menarik2!!!

cepat2 la cite nk taw gok~~~heeeeeee

asrulnizam said...

to all: hehe..sabar yer..bila da bersedia sy announce kay..!!