Saturday, November 6, 2010

.: 3rD nOv ~ iTs mY 24tH biRthDay..!! :.

walaupun sudah 3 hari berlalu..hari ini bru berkesempatan untuk aku update segala bagai yg berlaku..hehe, minta maap la..eden busy ckit 2-3 menjak ni.. =p

so as usual, every year on 3rd of nov..i'm raining with a lot of wishes..!!hehe, so this year berduyun2 besday wishes masuk tru fb mahupun SMS..starting from 10.49 p.m. on 2nd of nov until today..(kalah mawi dowh, haha.!! =p)..so million of thnx to my besties, frenz & family..thnx for keep reminding my DOB..[evntgh ada gak yg tgok fb dulu bru ingt..hehe, jnji wish kan..hehe]

..tHe pLaCE wE cELeBraTe iT..

umur da menginjak ke satu tahap dimana fikiran sudah seharusnyer matang & dah boleh berfikir secara rasional..so perasaan nk celebrate besday pun x terasa sngt, lgpun da jauh dri kawan2, tambahan pula masing2 da busy ngn comittment masing2..nk2 hari bekerja plak tu..

anyhow..dat why we call besties is always the besties..suddenly ERIN sms me; "Besday boy, awak blik kerja bt apa?"..since i da decide tok hantar my sis nk blik kg, alang2 nk beli tket for me tok blik kg gak dis week, then i've decide not to pegi anywhere else ptg ni..tp x sedap hati plak bila diorg yg bru jer hbiskn stressful moment diorg due to PTK exam..mempelawa me to join them in PJ/S.Alam area, semata2 nk blanja me mkan..pkir punyer pkir, i change my mind to join them..

yg suweet nyer, ERIN offer diri tok drive by her car all the way tok pegi makan..rupa2 nyer, he drove me to OU..itu da area Damansara, bkn seperti yg dijanjikan..hehe, and rupa2 nyer yatie, rashid & adli will join us too..zahreena & others i'm not sure since they dont even mention their name..but indeed, i'm hoping that all semut merah gang will gather at dat tyme..neway, i realized dat was impossible.. :[

..tHanX my dEaR EriN, yaTiE, raShiD, aDLi & zAh (tOmpaNG cELebRatE dR jaUh)..

..tHanX fOr tHE dOnutS tOo..

at OU, we makan2 + gossip2 + ckp2 pasal future +++ at GARDEN, Life style store & cafe..thnx guys for belanja me Chiken Teriyaki..so delicious..!! (pronounce it dis way: syiken teriyaki..lol)..then we having meaningful tyme together gather watching As We Know It..

and talk about watching movies, trust me or not..this is my 3rd movie after watching Avatar & Alice In Wonderland..lately mmg jarang gila r tngok wayang..

..a giFt fRom eRiN, hOt fRom LoNdoN kaY, heHe..

ape2 pun..i'm proud of my self sb still having a gud frnz yg still ambil berat bout me..nk2 plak dpt tau dr Erin, Zah yg push diorg celebrate my besday sb dia x dapat join..so much thanx my dearie Zahreena..to Erin thnx for the gift & to others thnx for sanggup turun padang penat2 eventgh bru blik keje semata2 nk celebrate my besday..i'm really appreciate it.. =]

and also to my best frnz at Ausie, thnx for being sorry not able to celebrate my besday together..aku paham ko dok jauh, x yah sedih2..besday ko nant pun mybe we unable to clbrte too..unless u blik m'sia..

..again, thnx guys for wonderful & meaningful wishes..!!

8 comments:

marinata said...

wow! hadiah dari london?
kalu kte dah pengsan dah kat situ.. haha

asrulnizam said...

haha..mne leh pengsan..x macho r..hehe

p/s:rindu akan suara org nyanyi hepy besday tru phone, 2 years amy+elleyza & d gang nanyi tok saya..tp taun ni sunyi, sekadar wsh tru fb..hehe

eRiN said...

a small favor jer apa kita org buat. sorry la simple small gath je maklumla baru habis exam. happy birthday dear. may allah bless u

marinata said...

hahaha.. Lawak2..
Zaman kanak2 ribena tuuu.. Hehe

Ahmad Faris said...

Happy birthday Asrul..ada beli something dari sini for you tp when my dad is in KL dia bagi..:)

next 2 weeks nak chat dgn ko..leh tak?lama da tak kongsi2..:D

asrulnizam said...

saddam: motif guna short name ADAM??haha..nway, x yah susah2..ko ni

p/s: sure..aku pun da lama x sharing ni..da byk yg terpendam dowh..i'm alone here.. =[

Ahmad Faris said...

hahaha...aku da ubah nama..ni nak test klr nama lain tak..:P

i'm oso alone here!!!
xsabar nak abis exam...:(

asrulnizam said...

so gediks..!!haha

gud luck exam, nant kt sharing2 kay..after ko hbis exam..aku xde exam..haha =p