Monday, December 6, 2010

.: (^_^) :.

..yeah, sekarang sudah akhir tahun..mcm2 godaan cb mendekati, year end sale, member2 ajak g bercuti la..tp aku akhirnyer decide tok hbiskn baki cuti tahunan ngn lepak kat kampung..!!

kalo org lain ada yg sebok apply cuti tok pegi bercuti sana sini..aku apply cuti nk blik kg..alhamdulilah bos sporting, luluskn 3 hri cuti aku, so 3+2 off day..then 5 hri aku leh spend masa kt umah..mybe dia faham kot akhir tahun..semua org sibuk nk hbiskn cuti..kalo x burn, 5 hri je leh carried forward..

but actually cuak gak..kot terperangkap ngn banjir, sb b4 balik mummy cakap langit kelantan x henti2 menangis..siang malam, so kemungkinan nk banjir sangat tinggi..tp x pe la..kita redah jer!!sb tyme cuti sekolah ni sanak saudara ramai kt kg..hehe =)

tup2..dah 4 hari aku kt kampung..hari ni je yg x hujan..seb baik..!!hehe, n yg x best nyer sok da kena blik KL and sambung keje..arghh..!! nk cuti lg plzzzzzzzz... =(

1 comments:

~nazma said...

cukup-cukup la cuti tuh.. kijo pulok.. =P