Tuesday, May 17, 2011

.: WF tEam pOt LuCk :.


..diam2 da 5 bulan aku kt Exxon, rasa cam baru jer..hehe, and so far so good la!!..and last week ktorg ada team pot luck, dgn harapan EAME & AP team dpt get together as WF team yg mesra rakyat..hehe, and thanks alot to AKRAM yg sponsor rumah.. =)

so for pot luck ni, setiap org ditugaskn bwa 2 jenis mkanan..and gara2 aku penah upload gmbr oreo cheese cake resepi chef.emelia, itulah salah satu menu yg mnjdi menu tugasan aku..berdebar jgak sb x tau btol2 mnjadi kah, cake yg aku buat tu..but then nk kna wat lg sekali tok diorg2 merasa plak..aiyooo!!

..inilah rupe OREO CHEESE CAKE percubaan ke-2..

tp alhamdulilah, percubaan ke-2 menjadi!!byk pujian aku dpt, siap diorg minta resepi & siap soh ajar diorg lagi..so thanks a lot to chef.emelia sb bg tips yg berguna tok wat cake tu (sorry ganggu kamu tido!!haha <--kantoi =p)

..ini WF team..

..semua hadir except 3 org jer, tu pun sb ada comitment keluarge kata nyer..!!alhamdulilah bjaya jga motif utama pot luck ni, yg mana x penah bergurau senda dah pandai bergurau senda kt office..hasilnyer, riuh rendah jadi nyer office setiap hari skrg.. >_<

..ini mikael, anak SA ktorg..

punyer ramai org kt pot luck ni, ngn aku sorg je dia sudi bmaen..bangga x??hehe..cute kn, so melayan karenah & telatah die je la kerja aku tyme pot luck ni..but x kesah la, aku mmg suka kids pun.. =)

..haa, yg posing x hingat ni la ibu si Mikael td..
.. our SA, Cammy..

..itula sedikit perkongsian yg dpt aku kongsikan!!sorry x byk gmbr yg dpt aku share, cmera nyer bw..tp x byk tangkap..hehe, ini pun pau dri sheema..our team photographer!!bangga x sheema dpt tittle tu? <--ykin jer si sheema baca, puji lebyh2!! =)

2 comments:

diyadeary said...

Bila la aku nak masuk Exxon ni? lalalalalaaaaaa~ :P

hehe, nanti wat utk aku satu dulang oreo cheese ye! :)

ko, jgn cakap2 kt2 nanti dia google, jumpa blog ko, dah ko lak yang segan dia tau tulisan2 ko.. terus jadi goosssip :P

asrulnizam said...

x masuk exxon pun iállah ko akan dpt yg terbaek..sama2 kt doakn =)

naik KL roger2, nant aku watkn.. =p