Wednesday, January 7, 2009

..pReSEnTatiOn..

arghhh..!!!akhirnya hilang satu beban yg dipikul..namun ini bukan pengakhirannyer..

selepas hampir 2-3 mlm x cukup tdo..asyik2 tdo lepas subuh je hari2..boleh la aku rebahkan badan ini seketika waktu..bg memberi ruang tok energise blik badan..mana x nyer..sibuk dok siapkan report n slide tok presentation thesis part 1..actually report n slide tu x la byk sngt pun..tp disebabkan ilmu yg terlalu cetek, terpaksa la kerja lebih ckit tok tesis ni..byk lg yg x tau n terawang2 ngan apa yg aku buat sbnrnya..byk lg lompong2 persoalan yg x tau mcm mana nk djwb..

so, nak x nak..terpaksa la merajinkan diri study blik psl tajuk tesis tu..n selepas bbrp ketika yg sangat membosankan; menakutkan; mencuakkan; menkonpiuskan; memeningkan n mcm2 lg r..akhirnya, ada la ckit ilmu yg aku dapat..tu pun x sure da boleh bdpn dgn lecterur2 yg sudah bersedia dgn 'rifle' diorg masing2..huhu gila scary klau kna tembak depan2 masa present nanti..

tu yg membuatkan aku sanggup bersengkang mata..mengurungkan diri dibilik jtk beberapa hari..semata2 nk cover blik apa yg ditinggalkan sebulan cuti sem dulu..kononnya stayback masa cuti nk settle tesis..tp x tersettle2..actly bkn sengaja nk letak bnda ni kat tepi..tp dsbbkan my supervisor asyik outstation je.n kbtolan plak, mchine yg aku nk gn..ada abg master tgh gna (eee..slhkan org lak..hehe)..so mmg terbengkalai r keje2 aku..hehe

sehinggalah..tarikh presentation part 1 kuar, then baru la nk merangkak buat suma bnda dlm satu masa..hehe..last minute nyer keje katakan..hopefully i'll not do dis 4 d real final presentation soon!!!huhu

pg td baru je selesai present..alhamdulilah..x byk yg kena bantai, xcept ada kna btol kan pasal xpriment je..hopefully sumanya akan bjln lancar seperti yg dirancangkan tok next move..atleast da paham la, apa yg sepatutnya aku lakukan tok improve my research..yeah..

so, from now on, terpaksa la aku consistentkan kerja2 aku..to get d better grade 4 my thesis..8 crdt hours tu..hehe

gambate!!!

4 comments:

dEwi bLa bLa said...

lucky u!

ATIE said...

wahhh.. all the best to u..
heheh...

ATIE said...

wahhh.. all the best to u..
heheh...

diyadeary said...

awk wat EDM dlu ke grinding dlu? hehehe..