Thursday, April 30, 2009

.:i LoiKe's:.

warghh..smlm aku kebosanan kejap..sb xde mood nk std..myb sb mind set dok pkir lambat ag next paper 5 May..xsedar byk lg yg kna std..ttp apa2 pun aku tetap tertewas hasukan kemalasan ku untuk std..then berinternet la keje aku smlman..sementelah khusyuk berinternet, dgn membaca blog2 org lain, aku terjumpa satu blog yg owner nyer adalah "bagaholic"..semua beg2 latest design dia kaji n post kat blog dia..yg dah ada dlm koleksi dia pun dia post gak..so aku pun saje2 la tgok2 kot2 ada yg tersuka..

tengok, tengok, tengok...aku terjumpa satu beg ni..siyes suka..n owner blog tu pun tagged beg tu sbg most wanted dlm list dia..so x hairan la klau aku pun sukakan beg tu..sama taste..hahaha..disebabkan da jumpa satu yg lawa, makin xcited la kau nk cari2 lg himpunan beg yg ada dlm blog tu..

n hasilnyer.. adalah belas2 beg yg aku suka..tp malangnye, sumanye adalah designer nyer beg..mmg x mampu la nk beli..suma beg kebanyakannyer dr himpuanan koleksi2 jenama besar seperti GUCCI, LOUIS VUITTON, HERMES, DOLCE & GABBANA, BOTTEGA VENETA, BURBERRY n byk lagi la..

n kat cni aku ada upload 4-5 gambar bag yg aku suka..enjoy!!

GUCCI
(most wanted)
Dolce & Gabbana

GUCCI

Bottega Veneta

Balenciaga

GUCCI

Bottega Veneta

4 comments:

dEwi bLa bLa said...

ko btol ke nk pakai bag2 gini?

diyadeary said...

lagi terbaik dr beg ppuan.. hmm..

aku rasa asrul pakai jadi beg balik kmpg.. hehe.. :D

ada said...

aku dgr ada org nak tukar fesen!
fesen mcm mana la agaknya yg ko na tuka?

aku tgk ko mmg sentiasa berfesen aptudet! uhuhu

asrulnizam said...

dewi: btol r..lawa2 ape..huhu

dhiya: x semstnya dhya..bleh je time g outg..hehe

bon: celah mana lak la aku sntiasa update..byk duit aku..hahaha