Wednesday, April 1, 2009

.:2o haRi!! 2o haRi!! 2o haRi!! :.

arghhhh..tinggal 20 hari je lg nk kena submit tesis..scary gla..mmg byk lg nk kena wat..itula, inila..fuhhh..final x prepare apa2 lg ni..mmg terbaik r org kata..hurmmm..naik riso aku bla pkir2 blik..tp hopefully sumanya ok..rasanyer muka aku pun da sebijik mcm budak kt bawah ni..sb lately, ramai yg tegur nape muka aku cm letih la..masam la..muram la.. sombong la..n mcm2 lg r..ada gak yg tanya..ada mslh ke??gaduh ngn sesape ke..??huhuhu


actly, aku xde mslh papepun n x gaduh ngn sape2 pun..cuma buat masa ni..xde mood nk layan org..cam mls nk ckp byk..nsb baik la rumate aku leh faham..so kdg2 aku berkongsi gelak ketawa ngn dia je la kot..release tension jap..or kdg2 bila da mcm tepu sngt xleh nk wat apa lg dah..smpt lak aku curi2 baca novel or tdo jer..hahaha..sempt lg tu..

neway, skrg cm da ok ckit la..tp still byk keje nk wat..still not in mood tok bersuka ria lg..fokus2..huhuh..

dan aku harap..member2 yg aku ada termasam muka or x bertegur sape..minta maap la yer..bukan sengaja..tp emosi tgh x stabil..so paham2 la yer..
berat beban dipikul, berat lg otak memikirkannyer..
kan??


5 comments:

K-RuN said...

Biar hujan batu sekalipun, kau payungi dirimu dgn payung besi, biar tembok besi di hadapan,ku tahu kau punya jentera diri,yang bisa mengatasi semua itu... Biar apa percaturan dihadapanmu,biar kau diselubungi kabus sekalipun,ku tahu kau bisa keluar darinya...itu dirimu,dan itulah kamu... ^_^ chayok3x!!! Gud luck & all da best!!!

Hilman Nordin said...

weh, aku link aku pnye blog post dgn ini punya post. malas nak updet sendiri. haha =)

ATIE said...

hilman pemalas

K.Safwan said...

ahahahaha.. leh lak main link2.. cess.. xper.. nant aku carik mane2 yg aku leh link kan.. ahahhahaha..

asrulnizam said...

helo..suka suki korg je ek nk link2 aku nyer post..
susah payah aku perah idea nk tulis..ish3 x patut..

lain la klau ada royalti..hehehe

juz joking~ =p