Monday, June 8, 2009

.:tHeSiS oH tHeSiS:.

maaf yer, resolusinya ngak enak..hehe

hehe..inilah hasilnyer selepas 2 semester bertungkus lumus menyiapkan catatan yg mengandungi 64 mukasurat ini..yg memenatkannyer bukan proses menulis nyer..ttp proses mendapatkan data/result eksperimen nyer, yg teramatlah sngt menguji kesabaran ku, disamping pembaziran masa yg terbuak2 kerana selalu sangt buat salah ..huhu, dah la satu eksperimen memakan masa 2-3 jam..kesemua ada 8 eksperimen..tp kalo 2-3 kali slah buat..ape cer??hehe

nak2 plak, satu minggu hanya 2 hari je aku dpt guna machine ni..bkn ke sakit namanyer tu..berminggu2 juga baru dapt siapkan..tu belum lg proses analysis data..ke hulu ke hilir satu fak engin aku dibuatnyer..tp apepun siapkan??hehe..alhamdulilah..result pun da kuar..so aku rasa berbaloi la apa yg aku korban..apa org puteh kata "worth it"..hehe

so pesanan kat jnr2..tolong la jgn main2 ngn benda ni..kalo bleh try fokus btol2..penting ni..kalo ko dpt score, 8 crdt hours..x ke untung tu..leh naikan pointer free2..hehe

apapun..zaman aku tok benda2 ni da tamat..so gd luck kat korg suma..gambate!!

2 comments:

diyadeary said...

senang cite, amik je la dg dr. nukman. wakaka. gerenti best!

asrulnizam said...

haha..btol2..
aku setuju..dr. nukman gak yg terbaek..