Saturday, January 15, 2011

.: wEsTpOrtS - iN mEmoRy :.

..i'M gOnNa miSs diSs ~ qUay cRanE & kapaL..

..tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat mencari rezeki..terlalu banyak kenangan pahit manis sepanjang aku disini..tiada siapa yg menjangka aku memutuskn untuk memilih bekerja di pelabuhan, sementelah sisi hidup aku seharian langsung tidak menunjukkan aku seorg yg sanggup berada disana..dah la kena kerja shift, weekend ntah kemana, public holiday ntah kemana..namun aku tetap gagahkn diri demi mencri rezeki yg halal..!!(waaa sadis gila ayat, hehe =p)


..my pLacE ~ pcO1ships..

sedar x sedar hampir setahun aku bertahan disini..namun mungkin semuanyer da tertulis dr awal dimana harus kaki ku melangkah..demi mengorak langkah mengejar apa yg aku impikan selama ini..tanggal 29 DECEMBER 2O1O (kurang 5 hari nk genapkn setahun) dgn berat hati, aku tinggalkn tempat aku memungut pengalam dalam dunia yg dinamakn KERJA..tinggalkan teman2 yg setia menemani dikala suka mahupun duka..setahun kami bersama terlalu byk yg sempat dikongsi & diselami bersama..setiap apa yg berlaku ttp utuh diingatan aku..iállah

..paNtry tEmpaT ktOrG mELepaK..

p/s: walaupun perjalanan aku ditempat baru masih belum dapat dinilai sepenuhnyer..aku ttp mengharapkan & berdoa agar ini yg terbaek untuk aku mengukuhkan karier ku..paksikan cita2 aku untuk menjadi “SESEORANG” dlm kerjaya ku, bkn setakat menjadi pengikut setia..hehe =p

2 comments:

nourqasihdeani said...

kenangan.. x akan luput ikut arus masa. ia akan terus kekal diingatan, variasi rasa yang tercipta hasil kenangan adalah sesuatu yg teramat bernilai..

Anonymous said...

Good bye westports...kalau x keje sini kejap, xdela aku kenal si kaki gosip Asrul nih...huhu