Sunday, January 16, 2011

.: tHouGht by oThErs :.

if you still remember, i did mentioned that i do prefer people judge about me 1st rather than i'm judging myself..it doesn't me that there's no confidence in me..but at least we know what they think about us..then senang kita nk improve apa yg kurang, perbaiki mana yg x elok ataupun maintain mana yg ok..

so here ada 4 thought yg my frenz do write bout me..(aku ambil dr number2 gme dr fb)

1)prasan mase haluansiswa ag. Die nih kire smart lah. Nmpak brsih je. Kire x slekeh lah.haha. Educated person. Nmpak gaya mcm sgt mnjaga ati kwn2 die. Anak mami kot. Haha. Bleh open ngan die. Huha huha tu xde mslah ler. Brtggungjwb. All the best tmpat baru!! Hee :D

2)sile lah percaye y die de bag make-up*klu xsilap*....suke berfashion...baek...anak mak...heeeee org kte die nie bermulut manis...tp xthu plak mcm mne mulut manis...byak gak tolong zamn jg pengarah kkaa...pernh mncoba menyelesaikan conflik die....tp xthu berjaya ke x...wahahahah stu lg org kte die kuat memilih~~sbb tu smpai skang xde lg y berkenan dihati!!!heeeee peace!!

3)aku rasa k0 se0rg yg pntgkn penampilan.ade pendirian.petah la gak walau kadang2 sasul.hihi.. haa!tq sbb bg aku peluang.kalau x, smpai skrg aku xtau sejauh tu rupanya p0tensi diri aku..walau spnjg masa kejadian tu, aku bengang gak ng ko, sll tglkan aku yg tak reti pape sgt lg time.bz la katakan.haha..(ditentang ye?) tp mestilah aku xkan berjaya jugak tanpa s0k0ngan k0 kan..hihi.

4)X ingt la biler knl dia.Then x tau psl pe leh rapat ngan dia.salah seorang kwn t'baik yg pernah singgah dlm idup aku.(boleh la)Kawan yg boleh aku hrpkan masa aku susah,time senang 2 jgn citer la..Haha.Kwn yg ssh nk kate "tidak" kalo aku mintak tlg.Kdg2 rasa cm amek kesempatan lak..hehe..sori yer..hope segala impian "dia' t'masuk utk bersama dengan "si dia" akan t'capai juga..aku doakan ko dr jauh jer la yer..hehe

p/s: papepun, itu apa yg diorg pikir tentang kita..next adalah tugas kita untuk menilai..neway, iállah kalo ada lagi, nanti aku paste untuk kita kongsi bersama..selamat menilai..hehe =p

0 comments: