Saturday, November 19, 2011

.: hEcTic wEek :.

fuhhhhh..penat seyh!! minggu ni satu minggu aku ke-busy-an..a lot of thing kena settle kan, a lot of people nk kena entertain..dan memacam lagi la..

berkejaran ke hulu ke hilir..jmpa org tu, jmpa org ni..smpai rumah pun da jdi mcm kapal pecah!! sngt2 xde masa nk take care semua bnda..aku rasa sms or tweet yg tak terbalas pun ada..sorry sesangat!!

kebetulan kot, semua benda nk berlaku dis week..nk x nak, akur je la..dah itu yg di atur..x gitu??

start dgn kena hndle birthday party + team meeting..yg konon nyer aku kna hndle mkanan jer, da jdi d whole evnt aku hndle..dri settle issue bilik smp la jdi MC pun aku..tp x kesah la, atleast i'd learnt something gud for me!!! kannnn....

pastu busy dgn hari "cuti" ku..x senang duduk di buat nyer, tp bila da settle..kepenatan la plak..haha

tp apa2 pun, its gud for me indeed..atleast x la bosan sangat hidup aku, tp x best jugak..cter korea aku tertangguh lagi..bila nk khatamkn nih..hehee =p

p/s: aku ada part tyme job baru..nk tau?tunggu nxt post..daaaa (^_^)

0 comments: