Thursday, April 22, 2010

.: waTaK :.

ok..referring to my post tagged by madame hannan..aku ada mention last song yg aku dgr which is my ring-tone song..WATAK by Hafiz AF7..n sumeone ask me bout dat song..best ke??cam x penah dgr jer..cmne lagu dia..mesti ada relate ngn hidup ko kan??kalo x mana kan ko sanggup jdkan itu ring-tone kamu..huhu

to be honest, actly xde pape kaitan pun..ntah camne boleh suka lagu tu..pd awalnyer aku juz dgr lagu ni masa tgok rancangan ROCKET DESTINASI: BINTANG kat tv..then saje search lgu n lyrics nyer..ttp bila 2-3 kali dgr smbil menghayati lyrics dia..rasa cm best plak lagu ni..tp x tau la korg, different people different taste..kan??

ni lyric lagu nyer..

Tangan di kocek, jalan menyenget
Mata kebumi, hati ke langit
Sabar menanti, peluang datang
Begitulah

Chorus:
Selepas hujan, nantikan nyaman
Sesudah ribut, pastikan tenang
Setelah sukar, cuak dan senang
Lumrahnya

Hidup dan mati, cuma resolusi
Kemana haluan hidup ini
Terus tercari cari
Entah esok atau lusa, malam jua
Mungkin bila-bila, aku berubah
Namun kini, kala ini
Watak seperti ini
Melakonkan

Tangan ditabur, hidup termangun
Kopi secawan, tidak keruan
Sehari lagi, ia berlaku
Begitulah

Lambungkan syiling
Diantara, kepala bunga
Tentukan salah, menang dan kalah
Bukan berakhir
Segala

Hidup dan mati, cuma resolusi
Kemana haluan hidup ini
Terus tercari cari
Entah esok atau lusa, malam jua
Mungkin bila-bila, aku berubah
Namun kini, kala ini
Watak seperti ini
Melakonkan

Chorus**

so, hayati la lyric nye..lagu search sndri rk..hehe, kot2 la ada yg tersuka gak nanti..hehe >_<

0 comments: