Saturday, July 30, 2011

.: maKan-maKan :.


alhamdulilah, hari2 terakhir sebelum Ramadhan al-Mubarak memulakan kiraan, dilimpahkan rezeki dgn two lunch treat at two different places, Gobo Chit Chat - Traders Hotel & Tonka Been Cafe - Impiana Hotel..ini suma appreciation from management for two different events..

kalo nk ikotkan; aku baru lagi kt cni and x sempat pun nk menyumbang tok apa yg management raikan ni, hehe..da rezeki org kata, tumpang la merasa sekaki.. =)

..at Gobo Chit-Chat..

Gobo Chit-Chat
~ lunch buffet kt cni boleh dikatakn marvelous!!aku suka food yg disediakan kt cni..almost everything my taste!! lamb, choc brownies, shawarma & etc la..tp sayang perut kecik + perasaan malu2 & segan2 lagi besar..ckit plak makan, huhu..org kata tyme mkn free la nk mkn byk2 sb x yah byar..aku terpkir gak bnda tuu, tp BEHAVE beb..nk tru colour bkn kt cni..pilih tempat, nnt org MARK kita as GELOJOH..hahaha, boleh x?? ini yg asyik aku pkir.. =p


Tonka Been Cafe
~mkanan yg ada kt cni ok la..SO-SO gitu!!xde la x best, ok jer..ada yg aku suka, ada yg x suka..mybe diorg x pndai nk combine food selection diorg..cam ada yg x kena ckit!!pertalian btw food yg dihidangkn cam xde keserasian..so xleh masuk suma..seb baik ada BASKIN ROBIN’S ice cream, 5 scopes aku ambil, pengubat kekecewaan..hehe, kt cni aku mkn lebyh ckit wlpun kureng kalo nk bnding kn ngn kt Trader’s..sb lapo kot + segan silu da kureng ckit..2nd tyme katekn =p



papepun, alhamdulilah sebab suma nyer FREE!! kalo pi mkn kena bayar sndiri, MAMPU?? mmg x ler..pak cik tok kayo!!hehe, and hrp2 bulan puasa yg nk menjengah ni..ada la yg murah hati nk ajak berbuka plak yer..hehe (‘_”)

0 comments: