Saturday, July 23, 2011

.: pOst2 LaMa :.

..hari ni hari lepak2 kt umah, & tolong mak cik aku kemaskn dapur dia ptg td kejap..persiapan nk puasa kan, pastikan dapur bersih & kemas!!hehe, dan masa selebihnyer aku spend tyme maen ternet..google apa yg patut, tweet ckit2, godek2 post lama kt blog aku & donwload lagu mana yg berkenan..hehe

berbalik pd item #godek2 post lama kt blog ~ siyes cam kelakar gak post2 aku yg lama2 bila baca blik..yela kan, aku setup blog ni tahun 2008, tyme tu hingusan lagi..so post2 nyer pun mesti la berbau hingusan gak.. LOL =p

terkenang kisah2 lama, post2 yg maen tulis..tak fikir depan belakang..tp ada logik nyer gak, sb intention utama aku setup blog ni sbg tmpt luahkn apa yg terbuku dihati aku..jd x hairanlah kalo post2 nyer cam xde tapisan..maen tulis jer..so bila baca tyme2 skrg, otak cam da matang ckit..SEGAN la plak!!haha

mcm2 pernah aku luahkan..x puas hati ngn org la, apa yg aku rasa ttg cinta la, itu la, ini la..haha, KELAKOR eden rasa..perhaps, catatan2 ni boleh la aku jdkan lipatan sejarah hidup aku..TUH DIA..x hengat.. =p

papepun, terhibur bila baca post2 lama tu..kalo perasaan tyme tulis post2 dulu beremosikn marah or x puas hati, sebalik nyer bila baca tyme skrg..senyum kambing jer aku di buatnye..x rugi luang masa kt bnda2 cmni..atleast ada sedikit catatan masa lalu yg boleh dikenang..

aku berharap sngt ..INTUITION.. ni akan mnjd sbhgian drp hidup aku smpai bila2..x kesah la wlpun da kawen + da punyer anak sndri sekalipun..i'allah!! ('_")

2 comments:

marinata said...

haha. kte pon rase cam jugak! penah gak bace post2 lame. lawak giler! haha

asrulnizam said...

kan marina,atleast ada jga platform nk ukur kmtangan pemikiran kt kn..haha =p