Tuesday, February 21, 2012

.: m0noLogUe :.

aku yg berkecamuk!!

yeahh..aku boleh tipu org, tp aku xkn berjaya tipu diri sendiri..yes u can act as cool as possible dpn org, tp otak tetap melayang!! entah mana2 dia terbang melayang..

fikir..fikir..& fikir lagi..konon nyer nk dptkn jawapan.wlpun ko da boleh agak jwpan nyer, cuma x yakin 100% dgn jwpn itu..sb itu suma andaian sendiri!! tp kalo bkn andaian sendiri pun, mcm yer jer!! aku jer xnk admit benda itu..

btol ckp dot3..

"..ko still fikir sb bnda ni mcm hanging, as in xde finality.."

yep, u're so true..i'm thinking d same, and i try to make d finality tp aku xde keyakinan..and eventhough aku boleh jdkn finality dgn cara laen..tp aku xnk!! baek sngt ke aku sb smp tahap ni pun still nk pkir perasaan org..arghhhh!!

makin hari makin jauh rasanyer..seolah dah ade finality sebenarnyer!! adakah 2-2 ego, ataupun ego aku yg makan diri!! maen tarik tali smpaikn terputus dipertengahan..

0 comments: